God kväll blogg världen :)

hejsan :)
Idag har de varit en rätt så okej dag, Vaknade vid nio tiden brevid sofibby, sen drog vi till skolan, jag kom 30minuter sent, men jag jobbade ikapp alla på typ... 5minuter? xD sjukt slapp lektion xD
sen lunch me tim och folk, sen tillbaka till skolan slapp lektion igen, sen svenska >< usch, vi kollade på film som sög, så jag drog till stan och mötte baby och mimmi, donken, hm och kollade runt lite, sen drog sofi och jag hem och hämta mina grejor så drog hon hem och jag också.
Skjussade mamma till karolinska sjukhuset för hon opereras imon, jag börjar bli lite nervös hur de kommer gå :C
bra hoppas jag, för de är ju duktiga läkare :)
Jag behöver inhandla en del saker så jag drar till stan imon, och hämtar smuts kläder också så jag kan tvätta när jag ändå bara går hemma :)

avslutar nu, godnatt :*




Kommentarer
Postat av: Anonym

Piercingaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

2009-12-13 @ 22:00:09
URL: http://piercingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0