länge sen sist D:

Mycket har hänt sen sist jag skrev här, Jag har flyttat till Nyköping och jag tänkte börja blogga lite igen, lr ah, kanske iaf.
Jag vet inte vad jag ska skriva, jag försöker komma på något vettigt att skriva men känns ganska menings löst just nu.
Idag gick jag hem ifrån skolan, trött och jätte ont i magen :(
Men men imon blire nya tag, och jag "ska" vara där hela dagen, har bara teori imon, så de blir rätt så chillidillilill :D haha
Sen blir de att åka hem till mamma på kvällen, för hon blir antagligen inlagd på kvällen för hon ska opereras på onsdag så jag ska vara hemma från skolan den dagen iaf, får se om d blir flera dagar.
Usch inget kul, börjar bli lite nervös över hur de ska gå och hur jag ska orka hjälpa till hemma så mkt.
Jag vill ju vara i nyköping me sofi och alla, bara chilla :C
Men nejnej, jag ska tydligen vara hos mamma, äsch de löser sig, de göre alltid :)

Nääääääääh, nu ska jag ta och avsluta och snart ska jag och sofi gå och lägga oss.
Avslutar med en bild :D


Kommentarer
Postat av: Malin Westergren

fan vad snygg du ä pojke! =3

2009-12-08 @ 18:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0