11 oktober - kl 10.22

hejsan
Idag är de söndag och de är sjukt segt, hatar verkligen söndagar ><
Just nu är jag på väg till uringe för att träna, vädret är piss, de har regnat inatt tror jag, för de är väldigt blött på marken och lär vara ännu blötare på banan >< men aja, jag ska ändå köra bara för att jag inte har något bättre för mig och de är bättre 
haha, hmm, jag vet inte vad jag ska skriva xD
Eller jo ! :D
Imon är de lägenhets visning, och jag och Louise ska gå på stan innan sen drar pappa och jag till visningen :)
Kommer bli kul att träffa dig igen louise :)




Lördags kvällen ägde :D
Drog till Beccas syrra och kolla fotboll, och vad är fotboll utan bira? ;) haha inget :D 
Sedan kom jonas och de blev kvällens räddning, sen drog vi alla ut och gick, och vi fick bästa idén att spärra av vägen, haha, väl gjort så stannade en bil och en brud klev ut.
Hon : kan vi åka här? dom kanske har stängt av vägen
Han i bilen : vi åker försiktigt ifall dom har gjort det.
Hon: okej.
Hon igen : ska jag ställa tillbaka dom? ifall dom har stängt av vägen?
Han : ja gör de


Usch vad jag och alla andra dog av skratt när vi hörde de, vi kunde inte skratta så jätte högt då hade dom hört oss, så vi kunde knappt andas xD kul var de :D

Nu är jag framme vid crossbanan, så vi höres senare

KYSS :*

Kommentarer
Postat av: sandra 453

hoppas det blir lägenheten

Du körde otroligt bra i lördags.

Synd med ryggen och ev, hjärnskakning.

Puss :*

2009-10-11 @ 18:02:55
URL: http://sandrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0