4 oktober.

Idag har allt bara varit skit känns de som..

Igår meckade jag bil från 6 på kvällen till klockan halv 11 på kvällen, byte bakfjädrarna. blev as snyggt, nu är de bara fram kvar att byta, blir nog på fredag.

Idag drog pappa och jag till södertälje och kikade på sthlmscrossen, de var så jävla lerigt så de inte var sant asså xD
Folk vurpade överallt xD haha
som tur var de inga riktiga skador, men folk fick inte ens upp hojen ur leran, tog typ 10 minuter att få upp den xD jag skratta som fan, tänkte mest tur att jag inte kör.
hem, pratade me louise och hon gjorde slut.. och jag mår typ skit..
även om jag betet mig dum så älskar jag dig..

aja orkar inte blogga nu :/
skriv på msn ist. om du inte har den skriv din så addar jag dig :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0