Fredag 2oktober.

Hejsan folket :)
Idag har jag varit på stan och handlat lite små grejor, skönt att handla, de var ju ett tag sen jag hade pengar
dock vill jag mer pengar så jag kan köpa lite nya kläder, hoods, jeans, t-shirts, vore gött :)
Louise följde med mig på stan, de var mys, tack baby<3

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske dra till jonte och dom, och ta nån bira lr två, inte så värst sugen på alkohol, men ett par öl skadar ju inte :)
Imon vet jag inte vad som sker, kanske träna, lr beror väl på hur sent jag kommer hem, typ xD.

Jag färgade håret i torsdags, blev fint, men ska bleka luggen ännu mera snart, så de syns bättre :D
segt när de inte blev som man ville, men får försöka sen igen :D nästa månad när luggen behöver klippas xD haha

Aja nu ska jag logga ut här ifrån, ni har iaf fått en uppdatering om vad som händer, bye bye :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0