hmm ehm :D

Sorry att jag inte bloggat så mkt, orken och orden har liksom inte velat ta sin plats.
Jag har blekt luggen mera iaf, blev sjukt najs ikväll, var hos "hair fashion" i södertälje, donny kan verkligen sin sak när han färgar och klipper hår.
Blev najs så håll utkik på Xhion@bdb närmaste dagarna så kommer de bild :)

Livet har börjat lätta lite iaf, skolan och vänner tar min mesta tid just nu, därför min oaktivetet här på bloggen :)
Men de är faktiskt skönt att vara ute me friends och ha kul :)
Livet leker med människorna som steker (H) hahahahaha lol xD

Skolan idag var sjukt seg och tråkig, hade svenska, men beccis var sjuk så vi hade ann-sofi ist >< idiot lärare >< Sen så var de cnc och jag hade ingen lust att jobba ><
Imon är de skola, dock chill dag, inga praktiska lektioner så :)
puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0