Uppdate - bilen

Jag mår verkligen skit just nu, jag orkar inte göra något, känns som jag kommer bryta ihop snart om jag inte skärper till mig..

Imon blir de så att jag skippar skolan, jag orkar verkligen inte, känner att de kommer bli en väldigt sömnlös natt.
Så imon nån gång under dagen drar jag till realcar i vingåker.
en ny grill till bilen ska inhandlas och lite annat smått och gott.
Iaf idag lämnade vi in bilen till verkstan på sänkning och framvagnsinställning, den blev helt underbar att köra, verkligen gled igenom kurvorna istället för att vara jobbig att köra genom kurvorna, 150kilometer på motorvägen var också inte alls jobbigt, den gled på vägen jätte lätt.
Sen efter dessa saker så ska jag ta tag i rosten, fixa den rejält :)

Så här ser den ut nu efter sänkningen :)


(klicka på bilden för större bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0