24 september.

Förlåt louise, jag vet att du älskar mig och vill ha mig, och jag vill ha dig också, men de behöver jag nog inte ens säga för de vet du ju redan..
Jag tycker om dig så sjukt mycket och ingen kan ta din plats i mitt hjärta, jag är bara så sjukt rädd att förlora dig, vet att jag inte ska vara för orolig heller för då kommer jag förlora dig.
Jag vet att jag varit rätt så gosig senaste dagarna och jag kan tyvärr inte hjälpa de, men jag försöker att inte pussa på dig 24/7, du tycker de är jobbigt de har du sagt men de bästa jag vet är att pussa, kyssa dig.
Du är så helt fantastisk och jag älskar dig av hela mitt hjärta.

Det är dig som jag vill hålla om
Det är dig som jag vill älska
Det är dig som jag vill vara med
Det är du som får mig glad
Det är du som får mig lycklig
Du är den som ger mig orken att kämpa vidare

Du är finaste som finns på denna jord <3


Kommentarer
Postat av: Sandra 453

Fint skrivet om tjejen.

Kanske din tjej vet inte haha.

Du körde också super snyggt idag. Blev jätte glad när du hade komenterat hah :$ <3

2009-10-03 @ 17:31:36
URL: http://sandrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0