30 september

Hejsan ! :)
Mjo jag kanske är seg att uppdatera men jag gör de iaf lite mer än förra bloggen xD

Idag var de skola, så jag vaknade vid halv 7 som vanligt..
orkade faktiskt fixa håret typ 3gången jag orkar de innan skolan xD lat får man faktiskt vara xD
sen var jag hela dagen i skolan, skönt men endå segt.
På bussen resan hem så lyckades jag somna ! Och vaknade inte när jag åkte igenom vagnhärad så jag vaknade i trosa ist >< damp. Ringde pappa så kom han och hämtade mig, seriöst när jag låg på en bänk så höll jag på att somna igen >< fattar ni hur trött jag var/är?
Usch inge kul xD
Imorgon så ska jag äntligen färga mitt hår, tröttnat på att fixa mitt hår själv så jag har börjat gå till frisören när de ska färgas och klippas xD 
Så imon blir de lite speciell färgning ;) fast jag tror ni kommer gilla det, (hoppas jag).

Men nu har jag faktiskt inget mer att blogga om, men skriv en kommentar lr något :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0