?

Jag har tänkt på en sak, man får så mycket kommentarer om att man är emo osv..
Men jag klär mig inte ett dugg emo(fashioncore) inte ens i närheten..
Jag klär mig isåfall mera scene men endå inte, jag klär mig liksom i det jag vill klä mig i..
jag har tänkt på de länge nu xD
Visst jag har en altenativ frisyr liksom, men bara för de är jag inte emo ^^
fast jag är nog ganska altenativ, men jag klär mig inte som alla andra.



Helgen har blivit lyckad iaf :)
I fredags gjorde jag inte så värst mycket, åkte lite bil lr ah typ halva kvällen xD
Sen på lördagen tränade jag, de gick sjukt bra och var jävligt kul, längtar tills nya hojen kommer :D
på kvällen så såg baby och jag film, Eva och Adam - tv serien som gick för massa år sedan, den är så sjukt bra ! :D
Sen skjussade jag hem sötnosen, så jag var hemma vid halv 1 typ :)
Somnade direkt asså xD
Söndag, vaknade vid halv tio, plattade håret, borsta tänderna, och fixa iordning mig allmänt också :)
Sen ringer jag till baby och frågar om vi ska dra ut till stendörren och grilla och gå me vovvarna, men hon var lite osäker men tillslut så bestämde du dig för att vi skulle göra det, och de blev riktigt lyckat, massa mys <3
Och efter de så har jag inte gjort så himla mycket, bara planerat massa saker på projektet :)

Nu ska jag sova, lr ah, först kolla på NITRO CIRUS på mtv, de är bara så bra !
i lööööv it <3

Imon är de skola men de gör inget för om de inte skulle varit de så hade jag ändå inte fått se nitro circus och då hade jag dött, längtat efter de som fan xD

Så ha de bra, och fortsätt läs min blogg nu snyggingar :*
Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0