fan så sur jag blir !

Nu börjar jag bli sur, mamma har blivit så jävla snål mot mig.. hon ger mig knappt nåra pengar, hon skriker att hon inte har nåra pengar, men hon får över 2tusen av mig och pappa per månad studie bidraget och underhållet tar hon, jag säger åt henne att jag vill ha kläder.. får jag de? nej, fråga din pappa säger hon, men det är hon som ska ge mig pengar till kläder efter som hon TAR studiebidraget och underhållet .__.
hon är så jävla egoistisk ! seriöst, jag blir så jävla sur så jag bara skakar, kan knappt kontrollera mig när hon är så jävla falsk.. vem fan har betalat mina kläder dom senaste månaderna?! Jo Louise har gjort det ! hon har köpt två luv tröjor åt mig senaste månaderna..  Pappa har också köpt lite kläder åt mig, men jag känner mig så jävla dum när han alltid betalar grejor åt mig.. 
hon säger att hon ger mig mat, men hon ger mig fan bara pan pizza och de ser jag inte som MAT !
och sen hotar hon om jag drar in socialen i de här så kommer jag hamna på behandlingshem?! wtf, jag skulle inte kunna bli behandlad för nåt där så dom skulle aldrig ta in mig.


Aja, bloggen är fin nu iaf, och imon ska jag åka med pappa på hans jobb, handla nya skor och byxor, jag orkar inte gå till skolan för jag har så jävla ont i halsen men men så kan det vara.

Nu är jag iaf hos pappa och ska sova här i natt, kan jag bara inte få min egna lägenhet snart :C
hoppas de kommer in nåt jätte fint snart bara :>
Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0