helgen <3

Denna helg har varit väldiiiiiiiigt spännande, mycket har hänt,
*Louise<3
*hot.
*skratt.
*krocka me ett kylskåp.
* backa in i en annan bil.

Aja kan väl ta och börja skriva om helgen, i fredags orkade jag inte med skolan för jag var sjuk och de är jag fortfarande men inte lika slut, börjar må bättre iaf, men lika förkyld som förut om inte ännu värre .__.
men de var inte det jag ville komma fram till, utan de var att jag var med pappa på jobbet, jag fick sälja 5 last pallar så jag fick lite pengar iaf, 200kr (Y) lätt värt ! :D
Sen var jag hemma hos pappa hela kvällen, sen på lördag så var de chill hela dagen sen ringde jag jonte, och dom var vid mira och käkade så jag drog dit, sen ringer min bror upp mig, skit sur för att mamma och jag hade bråkat, jag bah : Wtf, de har väl inte han med att göra vad mamma och jag bråkar om .__.
Men tydligen så hade hon ljugit igen !
Hittat på att jag hade slagit henne, vilketT jag INTE hade gjort. 
Jag hade puttat till på henne när hon stog och ljög min pappa upp i ansiktet, hon var tydligen sur för jag vägra klippa gräset när jag var sjuk för jag orkade inte för hela mitt huvud snurrade, usch vad hon är patetisk.
Men iaf så börja han skrika att jag skulle komma hem till pappa, men jag förstog att nåt stog inte rätt till, han var inte alls samma bror som jag kände sen tidigare.
Han var svin packad !
så jag klickade honom, han ringde upp mig c:a 5gånger tills jag fick nog och sa åt han att han är inte någon utredare ! sen ringde han igen igen och igen, men jag klickade bara. Trött och ireterad var jag på honom, patetisk idiot var han.
sen drog vi vidare hem till tony, chillade där, skjussade jenny till trosa för hon jobbade kväll på ängsgården.
Väl tillbaka i vagnhärad så hade tony och ronny dragit, så liam och nån brud var kvar i lägenheten, så jonte och jag satt och väntade där tills tony och ronny kom hem, så drog vi ut och lekte med tony:s "lagliga" volvo 240.
körde direkt ut till svinryggen(stor puckel i vägen som man kan hoppa med bilen på), 6pers i en 5sits bil, trångt som fan !
Väl framme så börja tony och jonte att hoppa, dom hoppade riktigt långt, bilen klarde sig riktigt bra
sen börja jonte att bränna gummi, dom körde tills däcket sa PÖFF, HAHA !
ingen visste om vi hade donkraft med sig, så vi var fast mitt ute i skogen.. men...
som tur var så låg de en skit donkraft inne i bilen och vi var räddade, så bytte tony däcket, så drog vi vidare.
smaschade in i tunnel väggarna för att förstöra karossen så mycket som möjligt men volvo är för fan gjort av pansar plåt .__.
den där jävla bilen håller för allt, exakt allt .__.
Sen drog vi in på nån grusväg, där inne stog en upp brunnen saab, så vi börja backa rakt in i den, men de hände fan inte ett skit med 240:n, tillslut så gav vi upp med att backa in i den så var de bara massa flum.
Sen ringde brosan IGEN och jag trodde han kanske hade BÖRJAT nyktra till lite, men nejdå, då börja han hota me att han skulle spöa skiten ur mig och massa skit. Nu är de från andra personen jag hör de där, mamma och brosan (Y) Morsan skulle skicka folk på mig och brosan skulle spöa mig (Y) MOGEN familj man hade.
aja, de här ska inte förstöra min kväll så jag snackade med pappa och han sa att de inte var nån mening för mig att komma hem för brosan är ute och letar efter mig, så jag fick sova hos jonte, och louise bor jätte nära så hon kom och sov hos oss, de var mys, kollade på kalle och choklad fabriken<3 så jävla bra film :D vette fan hur många gånger jag sett den nu xD lika bra varje gång (Y)
Så vi såg på film till halv två, jonte däckade vid halv ett typ, haha :D

Söndag
Maj-inger (mamma) ringde halv nio .__. bara för att bråka ännu mera, då sa jag åt henne att hon kunde ringa nån gång när jag INTE sov ! sen la jag på, men då började baby och jag mysa, låg och myste i typ 1timme, sen gick vi upp och duschade, sen diskade vi lite och fixa sen vakna jonte, seg seg seg allting haha :D
sen drog vi hem till louise för hon skulle byta kläder och sminka sig innan vi drog till uringe(klubben jag tävlar för) och kolla när folket körde cross, jag kunde tyvärr inte köra för jag är förkyld .__. it´s sucks.
så vi fikade och hade trevligt :D
Sen drog vi förbi donken på vägen hem, och åt, sen hem, fick jag äntligen tvätta håret ! flåttigt från gårdagen xD
Och sen drog vi till trosa för louise skulle hämta grejor för vi var på väg Lollos lägenhet i nyköping.
Så nu är vi i nyköping, och tar det lugnt, snart börjar nitro circus på mtv, lätt bästa programmet som finns !
iallafall, så har louise och jag ätit middag, lr ah typ iaf, sen käkade vi glass, banan och chocklad sås<3 så jävla gott de är ! :D
Just nu sitter louise och fixar naglarna och ser allmänt söt ut :) <3
aja nu får jag väl avrunda lite, ska ju inte skriva för långt xD

Ha de bra så ses vi om inte annat så höres vi, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0