hey !

Förlåt för extreeeeeeemt dåligt uppdatering, Skolan har börjat och jag har inte haft tid med bloggen så mycket som jag egentligen hade velat.

Iallafall.. Jag går i skolan, och jag sköter till och med det !
Jag tycker helt ärligt de är rätt så kul/okej i skolan nu, visst de är inte jätte kul men.. säg nåt som är ett måste som är kul liksom :D

Idag var jag i skolan, var lite seeeeegt, Cnc hela morgonen fram till lunch, sen blev käk på vipps grillen, sen drog jag ner till hamnen för vi skulle ha gympa. Men jag var sjuk så jag och hedis gick runt där typ, gungade på nån sorts gunga som man hoppar med så snurrar den runt runt runt, vi fick upp en jävla fart med den, ahhah ! kul var de xD looooolz.
Sen tillbaka till skolan, cnc igen, kim och jag programerade ett program till svarven, gick väl så där, men de är så sjukt mycket man ska minnas med den här linjen som jag har jätte svårt för men jag tycker de är kul och jag är där så jag lär mig ju :D
Iaf, Så slutade jag halv fyra, drog till bussen, 16.05 gick den så åkte jag till baby för hon ville ha hjälp med sin hundblogg, så jag fixa lite, men gick inte så bra men gick väl helt okej endå :D iaf så photoshopa jag om en header till henne ikväll, den blev bra faktiskt men inte klar på långa vägar.

Dessutom ska jag fixa min blogg snart, så fort jag kommer på ett tema som jag vill ha, kanske börjar lite ikväll om jag orkar, men de tror jag inte jag orkar.
Ska snart sova så jag orkar upp imon, får se vad som händer imorgon skola, ???..
får väl se. höhö.


Nu ska jag sova, godnatt sötungar :*

Och Louise, tack för du ville att jag skulle komma till dig efter skolan idag, var jätte kul a träffa dig <3
Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0