Home ifrån sthlm

Shit asså, vi kom till kungsan vid 12, gick och kollade på alla hund utställare och showerna, riktigt kul :D
Dock insåg jag att jag måste fixa mollys päls xD
Aja de var inte tänkt att skriva men endå xD behövs göras iaf (Y)

Det som jag skulle handla hittade jag inte, jag tröttnade på att leta xD
Men de var mys att gå runt me baby iaf <3
Köpte en möss ifrån vandals, snygg är den :D Skulle köpa ett halsband men de var så sjukt stor kö så jag orkade inte xD
Usch vad lat jag är xD 
Jag är trött som fan, och har sjukt ont i huvet :C  blääääääää, jag kommer somna tidigt som faaaaaan xD

Imon är de skola igen, helgen har varit helt okej :D


Louise är Finast<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0