kommentera? :*

Hejsan allt folk :)

Idag följde jag med pappa på hans jobb som jag skrev i mitt tidigare inlägg, jag följde mest för att köpa kläder och för att ha nåt att göra men iaf, så jeansen var slut så de blev inga jeans och skorna hann jag inte köpa för de fanns ingen parkerings plats .__. sjukt ireterande.
Så då jobbade vi klart sen åkte vi hem.
Sen ville jag börja med bilen så vi lasta in allt och drog till järna men vi märkte fort att vi hade fel verktyg så vi drog till feltema (biltema) och köpte nytt verktyg, så fick vi rätt grejor :D
Imon är min bil nere på jorden :D hahah !

Ikväll hämtade jag baby en stund, vi var ute och gick och hade de as trevligt, hann tyvärr inte ta några bilder på puma till hennes blogg men de gör jag nog på söndag om louise följer med till uringe :D
Sen skjussade jag hem Louisebaby<3
Tack för en rolig kväll<3
Ily<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0