Ny klippt and more

Hejsan bloggen :)
Idag var vi på rosvalla för skolan hade fotbolls tunering, boring eh ja..
Jag och tim kom dit vid halv nio, gick runt och till slut hittade vi rätt, sen efter ett tag så skulle dom som inte spela gå en liten promenad på 8km lr något .___. never ever att jag går en mil !
Liksom tråkigt att gå.
Så jag och ansi gick typ en kilometer sen vände vi xD
Gick in till rosvalla stadion eller vad man nu ska kalla det så, och köpte en varsin macka och cola, gott och de behövdes xD

Sen ut och kollade när skolan spelade, seriöst de blåste så mycket att jag höll på att dö .___.
frös som fan, aja halv två fick vi gå hem typ xD
Adam och jag drog till stan och gick runt, checkade turn side, sen game stop, och sedan gick emot bussterminalen, sen kom baby nåra minuter senare.
Så då drog jag och Louise till kumlins och fikade, louise var gullig och bjöd (a) <3
Massa mys var de <3
Sen gick vi runt lite och jag gick och la undan en tröja jag ska köpa på fredag, den är massa snygg :D 

Nu ska jag sluta blogga, för jag ska sova snart men avslutar med en bild på mig, enbart för jag är ego och nyklippt :D
 
(klicka på bilden för att få den större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0