Oh, you lie for me..

Seriöst, jag förstår inte, hur kunde jag vara så blind?
Du lekte med mig, ljög om vem du var.. Jag vågade öppna mig för dig, jag berätta massa saker som jag egentligen inte borde ha sagt, jag berättade sjukt många saker för dig som jag bara berättat för louise, visst en del var viktiga en del var inte viktiga.. men endå så berättade jag det för en person som jag inte har en aning om vem det är, kille lr tjej? ålder? vem ? bor ? ser ut? jag vet inget, medans denna människa vet ungefär allt om mig..
kul liksom, fejks borde seriöst inte få leva, jag blev så jävla ledsen när du sa att du skulle in på sjukhuset, och sen skrev din såkallade "kompis" att du var död? De fanns aldrig någon cornelia störmqvist !
Jag är förvirrad för vi kom varandra så nära, jag kände att jag kunde prata med dig om allt, härom dagen när jag kände mig depp, så tänkte jag på dig och ville sms:a dig, men då viste jag inte att du var fejk, då saknade jag att bara kunna sms:a me dig om vad som helst liksom..
Jag trodde på dig, i över 1,5år ljög du för mig.. jag trodde aldrig ett fejks skulle orka sitta i så länge, men tydligen.
Jag blev lurad !
aja skit samma, du är borta nu.




Kvällen blev lyckad iaf, baby kom till mig vid halv 7, vi käkade äppelkaka, åt mat och godis
Sen kollade vi på "eva och adam" hela serien typ (a) töntigt, ja jag vet :D
men jag är tönt så face off, haha ! :D
Blev sjukt mycket mys och gos<3
Förlåt att jag blev sur när du hällde dricka över mig innan jag skjussade hem dig :*
Jag älskar dig baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0