Riktning Stockholm

Hejsan, var ju ett tag sen jag skrev, men de gör nog inget ändå :D
Ihelgen har jag hittat på rätt så mycket bus, I fredags skulle baby och jag ut me jonte och folk men spike (mammas ena hund) började bråka med stora schäfern och fick sig ett bett, lr ah, Dissies (schäfern) ena tand rispade till spikes bröstkorg så hon blödde som fan, så jag spännderade min kväll på östermalm i sthlm hos vetrinären. Hon klarade sig bra dock mörbultad.
Igår tränade jag, blev totalt slut efter som jag varit förkyld så länge och är de fortfarande ><
Så träningen blev inte så lång, sen hem duschade och fixade mig skönt !
Sen käkade mat me pappa, sen kom älsklingen <33333333 Hon skulle hjälpa till med spike att byta bandage, för pappa ville ha hennes hjälp till de.
Sen låg vi i sängen och snackade och sen blev de lite myyyyyyyys :D
Brotning på gräsmattan vid bussen haha :D
Fan va underbart de är att vara med dig älskling<3

Sen vid halv nio kom jonte och hämtade mig, så var vi ute och åkte bil (xc90)
De var ganska kul, men kallt när vi gick ur ><
Orkar inte skriva mer om det :D

Idag blir de riktning sthlm med baby och hennes mamma och syster :D
Louise ville gå på hundens dag och jag snäll som jag är så följer jag med :D (dock vill jag till sthlm men endå och att umgås me baby är ju många plus i kanten :D<3)
Dock vet jag inte när vi ska åka men de märks väl, skulle inte förvåna mig att hon ringer när dom är på väg hit och bah : vi är hos dig om 5minuter >< lr något sånt :D.


Louise, Jag älskar dig mest av allt som finns i denna värld, du är allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0