usch vad jobbigt de är att vara sjuk !

Usch kunde knappt sova inatt för jag hade så ont i halsen, blää, somna vid halv ett :C
sen vakna jag vid sju för min babe ringde när hon var på väg till skolan, mysigt att höra hennes röst de första man gör på morgonen :D <3
Sen kom pappa och hämtade mig vid 8 så drog vi mot sthlm, för han jobbar som lastbils chafför :)
så snart ska jag handla ett par jeans och sen köpa ett par nya skor, bilder får ni ikväll :*

Ikväll ska jag träffa baby, åhhhh vad jag längtar, kanske se på en film? :* jag får se vad som händer :D <3
kommer iaf bli massa myyyyyyyys :'D
just nu saknar jag dig massor baby :( <3 I need you <3

Aja snart ska jag gå in på weekday och handla jeans... oppps ! nu för sa jag mig, aja skit samma :D

byyyyyyyyyyyebyyyyyyyyyyye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0